søndag den 9. maj 2010

Uglen der spøger..




Dette er mit første projekt her på bloggen...en dejlig ugle bamse/pude der længe har spøget i mine tanker...jeg har en besættelse af ugler som er ved at havde varet lidt tid efterhånden. Nu er den så blevet til virkelighed efter et besøg i rastkassen og noget tid ved symaskinen, der ellers har stået gemt væk længe, kom denne søde ugle til verdenen. Den er fyldt med "puffet" pladevat så den er rigtig kramme blød.

Indtil videre bor den hos mig, men den ender nok med at flytte hjem til min dejlige niece der jo også kan bruge den i sit pude hjørne.

4 kommentarer:

  1. hej Stinne, næsten navneven!!
    Velkommen i blogland.
    Åhh, jeg kender godt det der når et projekt rumler rundt inde i hovedet. Det kan projekter tit gør hos mig. Så vælger jeg først materialerne ud fra lageret eller endnu oftere fra en butik jeg har set noget guf i:) Så gennemgår jeg de forskellige trin og engang imellem lykkes det for mig at få tingene udført!
    Skøn ugle, stine:)

    SvarSlet
  2. Åh så inspirerad man blir av att kika in här. Jag har en giveaway som det hade varit skoj om du skulle vilja vara med i.

    SvarSlet
  3. hvor er den bare lækker, og skønne hæklede dyr du har lavet.

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. skøn skøn ugle, du har fået lavet dig!
    Tak for din hilsen på min blog. Jeg har meldt mig som fast læser på din blog, og glæder mig til at følge dig fremover.
    Kh. Mette

    SvarSlet