søndag den 25. juli 2010



















Hej derude.

Der har godt nok været stille fra min side her i sommer ferien, men jeg har også lavet meget.

Har bl.a. været med min dejlige kæreste og hans forældre i deres sommerhus i Bovbjerg, lige ned til stranden hvor jeg har gået flere ture og samlet sten mv. som skal ruges til nogle projekter som i nok kommer til at se/høre mere til senere.
 



































Det var rigtig lækkert at være i sommerhus når vi nu ikke skal på ferie i år.

Vi var bl.a. ude og se en bunker fra 2. verdenskrig som man kunne komme ind og gå rundt i, hvilket var rigtig spændene, der var sat skilte op så man kunne se hvad der havde været i de forskellige rum.

Min svigermor tog mig med rundt til forskellige genbrugsbutikker hvor jeg har fundet forskellige gode sager bl.a. nogle gamle dynebetræk, et par bøger til min niece der lige er fyldt 2 år (som tiden dog går) nogle krukker til køkkenet m.v.
Jeg skal prøve at få taget nogle billeder af tingene og vise dem frem her på bloggen.
hvor er det dejligt at besøge genbrugsbutikker udenfor Århus.





































Ud over turen til vestkysten har vi været hjemme i Århus og nydt det gode vejr.

Jeg har selvfølgelig også fået nørklet med nogle forskellige kreative projekter i ferien, men jeg har ikke været så god til at få taget billeder deraf, så mere herom når det bliver gjort.

Den varme sommer har inspireret mig til at eksperimentere med selv at lave sorbet is med bær.. hvilket er endt ret godt og det har været en fornøjelse at kunne tage en kølig portion frisk is til at køle ned med de varmeste dage.

Jeg håber i nyder/har nydt sommeren lige så meget som jeg har, nu er ferien ved at være ovre for mit vedkomme... jeg starter op igen imorgen. det bliver nok lidt svært at komme af sommer tiden og tilbage i hverdagens rytme med at skulle op når uret ringer og ud af døren.


Varme sommer hilsner herfra mig til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar