lørdag den 22. maj 2010

Forskelligt krea og hundepasning..

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få skrevet på bloggen igen...kommer altid til at bruge tiden på at klikke rundt på alle de fantastiske og inspirerende blogs som jeg efterhånden har fået kendskab til herinde og finder ofte nye sider jeg også lige skal se på..og så har der ikke været tid til selv at få skrevet et indlæg.

jeg har fået lavet en del krea her på det sidste. jeg har syet et etui til mine hæklenåle i en gammel rest og noget skønt uglestof fra stof2000 som jeg bare ikke kunne stå for.



Derudover har jeg fået færdiggjort en kjole til min niece, syet en hagesmæk med en applikeret ugle (mangler bare bånd i halsen) og er påbegyndt en masse sekskanter til patchwork.



Jeg ved endnu ikke helt hvad det skal ende ud med men har haft lyst til at forsøge mig med det og har flere ideer til hvad det skal være..skal bare beslutte mig.

Vi passer mine forældres hund, Bastian her i weekenden. Han ligger lige nu og slapper af på sin favorit plads i en dynge af puder og tæpper på sofaen.



Resten af weekenden skal bruges på at nyde at det endelig er blevet dejlige vejr og få lavet videre på patchwork projektet.
Håber i får en god lang weekend og masser af sol :-)

1 kommentar:

  1. Hej - stort tillykke du er vinderen i min Give Away - kig forbi min blog :-) Kh. Mette

    SvarSlet