søndag den 20. juni 2010

lidt færdige projekter

Så har jeg igen haft overskud og tid til at komme på bloggen. Har været offline et stykke tid, men jeg har tilgengæld fået lavet en masse forskelligt krea som jeg gerne vil vise jer men det bliver ikke det hele i denne omgang. 

her er lidt af det
Denne lille hæklede ugle er allerede flyttet hjemmefra da den var en gave til en ugle samler.. han har over 400 stk.

Jeg er i gang med flere patchwork projekter, men her er et billed af en boldt der er færdig..er selv ret glad for resultatet. Den er dyet på maskine og lukket af i hånden..jeg har måtte erkende at min iver for et færdigt resultat ikke så godt passer til metoden med papstykker..så jeg variere lidt hvilken metode jeg bruger


Jeg har været rigtig heldig og vinde i hele 2 give away´s, først hos Kimikarza hvor jeg vandt et rigtig fint nåleetui (se til højre) som er godt i brug og idag fandt jeg ud af at jeg hos Westmose har vundet et rigtig fint net/taske som jeg glæder mig rigtig meget til at modtag.

I anledning af de nye layout muligheder har jeg ændret min opsætning.. så må det vise sig om jeg ændre den igen.

Det var vist det det blev til denne gang da det er blevet sent, men jeg skal nok vise flere af mine projekter næste gang.

2 kommentarer:

  1. Hej Stinne
    Rigtig fine ting du laver - er fast læser af Inas blogge, hvor jeg så de skønne ting du har lavet til Bjørn.

    Hvis du har lyst, synes jeg bestemt at du skal bidrage til BoysMonth :-)

    Bedste tanker fra Christine - Århus N ;-)

    SvarSlet
  2. Hejsa Stinne!

    Jeg kan se at du også nørkler med patchwork! Det startede jeg med sidste år efter husflidsmessen her i Viborg, men ja, jeg havde ikke mentalt overskud til det der, så jeg har stadigvæk et halvtfærdigt julehjerte der ligger et sted! Hehe

    Knus Mie

    SvarSlet